Mrs . Smile
sharing is caring , right ?
Sunday, 20 November 2011 | 19:27 | 0 comments
hello peeps , ok tengok tittle ao , hmm . mmg bangang la wahai manusia sial oii . hang tau tu kott la nak habaq kat kami seua kan ? mcm ni ka **** cehhh ppppuih . buleh blah la . blkg hang wad fitnah kata aq lagu ni la , lagu tu la . cehh hang ingat elok ka ? dasar sial la . cehh hang ingad dgn hang buadd lagu tu aq n yang lain x taw ka ? ooo macam tu la perangai hang selama ni , cehh lagipunn yang duk maw inform aq pasai hang tuu ramai yang kata HANG TU MMG TEGUR AKU KAT DEPAN TAPI MAW BELAKANG HANG LA SEGALA SETAN KAN , DUK MERASUK ORANG SINI SANA !!  eeii benci aq tengok hang , dah katank buad BRAINWASH nan kami semua tu awd x buad ja ? awd goyang ka ? cehh naseb la ada adeq junior nih gitaw aq . ooo hampa ada tutttt ... sbab tu la hampa pi kan ? cehh awd hang bangga sangat ka ada hok tuu . x heran la siall oii . hang n the GENG sial hang tu pi mampoih lagi senang .  kecik-2 x maw mampoih mai tang besaq menyusahkan orang , HAHAHAHA . nanaty hang ajaq aku nah , sorry la aq x sePANDAI macam hang , x seTERRA hang , hang kan orang sayang .. cehh dahh arr malaih arr nk gaduh dgn orang yg macam hang nih . macam budak-2 tau dak . 





To all readers : sorry ao menggunakan ayt yang xsepatutnya diguna . ok ao sedar . tapi manusia ciptaan llah nih dah melampaui batas , mencabar kesabaran orang . dah dea tau kut nk habaq . mmg dea suka perburukan ao kat orang lain tu . WATCHOUT ! I'LL NEVER LET YOU GO FREELY , I'LL MAKE SURE THAT YOU WILL SUFFER NEXT YEAR BEBEHHH !







Older Post | Newer Post
Owner's Blog !
Hye , Im Annys Ao .
This is my official blog
Follow me and I will follow you back dear ! No rude or copycats

Scream Here ! !

More And More !

About Links Entries

Big Thanks
Skins By Atika Shahira
Edit By Fatin Nabihah